30 Mayıs 2010 Pazar

......


Merhaba ! :)
Uzuuun bir aradan sonra tekrar günlüğüm olduğunu hatırlayıp geldim.
(çok fazla yazasım var laf aramızda.. )
Neyse.. Bir haftanını sonunda gerçekten ''ya benim bi günlüğüm vardı noldu? '' deyip geldim.
Bir haftadır müthiş bir yoğunluk içindeydim, şu an bile ayaklarım sızlıyor
uykum nöbette bekliyor
- tamam, biraz izin ver bir anlatyım, bi içimi dökeyim >=
geçen c.tesi gününden beri sanırım her günüm dolu dolu geçiyor
okulda panayırlar, geziler, düğünler, piknikler... Aman Allahımm :S
şimdi sayarken kendime şaşırdım vallahem :p
Sınıf annesi de olduğum için okulla sürekli irtibat içindeyim, aidat paraları, piknik paraları,
hikaye kitabı için para topla, panayır için topla, ona para buna para...
( milletin peşinden koşturmak akıl işi değil, siz siz olun, sınıf annesi olmayın. Çok severim ben ekşını diyorsanız, olun. )

***

Bu akşam bahçemizde piknik yaptık (nihayet) dün de aslında piknik yaptık, acaba piknik yapmayı bizim kadar çok seven başka aileleler de var mı :)
dün parktaydık, mangallar şişler off offf, gayet etçil biriyim severim mangalı, mangalda pişebilen ne varsa.. yedik içtik ardından, ee o kadar yedik içtik, bu yenilenler hazmetmek ister deyip,
adalara doğru bi uzanalım dedik ( Eskişehir / Adalar, Doktorlar cad. civarı )
Zaten eskişehir de mükemmel bi hava hakim son günlerde, gecenin 12'sinde millet adalarda
( aaah ah 19-20 yaşlarında olmak vardı :) )
Neyse Esnaf Sarayı önünden başlayıp, köprübaşı adalardan bir girdik, adaların son köprüsünden bir de doktorlar caddesi, marpuç ta nargile içtik, havada esiyor püfür püfür, süperdi...

Ardından dondurmalarımızı aldık (limonlu,vişneli favorim) yiye yiye eve kadar yürüdük, ben, eşim ve arkadaşımız olan bir çift daha, çocuklar da yoktu, değmeyin keyfimize...

bu şekilde eve kadar geldik, gece arkadaşlarımızda kaldık, gelince hemen bir çay içtik ki yorgunluğun ve hararetin üstüne içilen çay gibisi yok arkadaş!

saat 2 civarı, film izleyelim dedik, yatasımız yok, görseniz 18 yaşında gençler dersiniz,
( gerçi yaşlı saylmam ben henüz 27 yaşımdayım :) )
film takıp izlerken uyku bastırdı beni,
kimseye çaktırmadan geçip bi köşeye kedi gibi kıvrıldım, huyumdur zaten,
uykum varsa kimseyi görmez gözüm,
bir karış yerde dünyanın en keyifli uykusunu çekerim de kıskanırsınız :)
***
Sabah 1 gibi uyandık, güzel keyifli bir kahvaltı ve telefonum çaldı,
eltim ; akşam size geleceğiz mangala :)
hey Allahımm, mangal manyağı bu bizimkiler, ben de dünden hazır,
çok severim misafiri, eltime hele bayılırım,
gelin gelin dedim biz kalkacağız kahvaltıdan sonra.
Kahvaltıyı yaptık ve gideroğlu olalım artık dedik,
eve geldik, ortalığı toparla
akşam için hazırlık et al şunu al bunu al derken akşam geldiler
bahçede mangal, bol bol duman is :)
masalar hazırlandı etler pişti,
gülen yüzler, şen kahkahalar tatlı bir akşam yemeği...
Ve evlerine uğurlayıp mutfağa girdim, makkineye bulaşıkları attım, oğluşumu banyo ettirip yatağına gönderdim,
eşimi de yatırdım...
Ohh bee dünya varmış dedirtir bu dakikalar adama :S
VEEEE nihayet Sevgi kendiyle başbaşa kalabildi :)
güzel bir günün ardından yine mutlu ve huzurluyum...

Ailemi seviyorum...
Sizi çok seviyorum..
İyiki varsınız...
İyiki dostlarım, canlarımsınız...

1 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

ohhhhh afiyet bal şeker olsun:))))
ben de bayılırım mangala
ellerinize sağlık

Yorum Gönder