30 Mayıs 2010 Pazar

......


Merhaba ! :)
Uzuuun bir aradan sonra tekrar günlüğüm olduğunu hatırlayıp geldim.
(çok fazla yazasım var laf aramızda.. )
Neyse.. Bir haftanını sonunda gerçekten ''ya benim bi günlüğüm vardı noldu? '' deyip geldim.
Bir haftadır müthiş bir yoğunluk içindeydim, şu an bile ayaklarım sızlıyor
uykum nöbette bekliyor
- tamam, biraz izin ver bir anlatyım, bi içimi dökeyim >=
geçen c.tesi gününden beri sanırım her günüm dolu dolu geçiyor
okulda panayırlar, geziler, düğünler, piknikler... Aman Allahımm :S
şimdi sayarken kendime şaşırdım vallahem :p
Sınıf annesi de olduğum için okulla sürekli irtibat içindeyim, aidat paraları, piknik paraları,
hikaye kitabı için para topla, panayır için topla, ona para buna para...
( milletin peşinden koşturmak akıl işi değil, siz siz olun, sınıf annesi olmayın. Çok severim ben ekşını diyorsanız, olun. )

***

Bu akşam bahçemizde piknik yaptık (nihayet) dün de aslında piknik yaptık, acaba piknik yapmayı bizim kadar çok seven başka aileleler de var mı :)
dün parktaydık, mangallar şişler off offf, gayet etçil biriyim severim mangalı, mangalda pişebilen ne varsa.. yedik içtik ardından, ee o kadar yedik içtik, bu yenilenler hazmetmek ister deyip,
adalara doğru bi uzanalım dedik ( Eskişehir / Adalar, Doktorlar cad. civarı )
Zaten eskişehir de mükemmel bi hava hakim son günlerde, gecenin 12'sinde millet adalarda
( aaah ah 19-20 yaşlarında olmak vardı :) )
Neyse Esnaf Sarayı önünden başlayıp, köprübaşı adalardan bir girdik, adaların son köprüsünden bir de doktorlar caddesi, marpuç ta nargile içtik, havada esiyor püfür püfür, süperdi...

Ardından dondurmalarımızı aldık (limonlu,vişneli favorim) yiye yiye eve kadar yürüdük, ben, eşim ve arkadaşımız olan bir çift daha, çocuklar da yoktu, değmeyin keyfimize...

bu şekilde eve kadar geldik, gece arkadaşlarımızda kaldık, gelince hemen bir çay içtik ki yorgunluğun ve hararetin üstüne içilen çay gibisi yok arkadaş!

saat 2 civarı, film izleyelim dedik, yatasımız yok, görseniz 18 yaşında gençler dersiniz,
( gerçi yaşlı saylmam ben henüz 27 yaşımdayım :) )
film takıp izlerken uyku bastırdı beni,
kimseye çaktırmadan geçip bi köşeye kedi gibi kıvrıldım, huyumdur zaten,
uykum varsa kimseyi görmez gözüm,
bir karış yerde dünyanın en keyifli uykusunu çekerim de kıskanırsınız :)
***
Sabah 1 gibi uyandık, güzel keyifli bir kahvaltı ve telefonum çaldı,
eltim ; akşam size geleceğiz mangala :)
hey Allahımm, mangal manyağı bu bizimkiler, ben de dünden hazır,
çok severim misafiri, eltime hele bayılırım,
gelin gelin dedim biz kalkacağız kahvaltıdan sonra.
Kahvaltıyı yaptık ve gideroğlu olalım artık dedik,
eve geldik, ortalığı toparla
akşam için hazırlık et al şunu al bunu al derken akşam geldiler
bahçede mangal, bol bol duman is :)
masalar hazırlandı etler pişti,
gülen yüzler, şen kahkahalar tatlı bir akşam yemeği...
Ve evlerine uğurlayıp mutfağa girdim, makkineye bulaşıkları attım, oğluşumu banyo ettirip yatağına gönderdim,
eşimi de yatırdım...
Ohh bee dünya varmış dedirtir bu dakikalar adama :S
VEEEE nihayet Sevgi kendiyle başbaşa kalabildi :)
güzel bir günün ardından yine mutlu ve huzurluyum...

Ailemi seviyorum...
Sizi çok seviyorum..
İyiki varsınız...
İyiki dostlarım, canlarımsınız...

21 Mayıs 2010 Cuma

Eflatun

Ezberimde olmayan bir şarkısın sen aslında

Ama nasıl oluyor da seni söylüyorum hala çılgınca

Düşlerimde olmayan güzel bir rüyasın sen aslında

Ama nasıl oluyor da seni sayıklıyor dilim hep uykumda

Ben de adını haykıracak bir nefes çığlık bile olsa

Susar mıydım sen giderken ardından çığlık çığlığa

Bende kollarından tutacak az biraz cesaret olsa

Bırakır mıydım sence seni ömrüm boyunca

Hayatlarım kırık dökük şimdi

Gündüzler zifiri aydınlık

Tenhalar bir yetmişlik açmış beni çağırır

Yansa bitse dünya umurum değil

Gurur sinir kavga kapris kibir

Her şeyi soyunup seni giyindim tiril, tiril

Enigma

Sevdiğim bir guruptur. Devamı gelecek...

haydi haydi okula çabukkkkkkk


Yine bir okul günümüz daha :)

Okul saati yaklaşırken evdeki bu konuşuşturmayı hepimiz galiba çok seviyoruz.
Sadece ben değil, babamızda evin içinde sürekli bir panik halinde, bir koşuşuşturma halinde;
- oğlum, kalem kutunu aldım değil mi ?
-silgini?
-kalemini?
-peki ödev fotokopilerini?
-hmm, suyun hazır mı?
-kekin?
-sütün?

Amn Allahımmm :S
kabus gibi bazen, inanın bana kabus gibi.

Bizim babamız oğluşuna aşırı düşkün ve sorumluluk duygusunu abartmış bir baba artık
bazen o bunları sorarken benden sert bir bakış yer
- Canım, senin düşündüğünü sence ben düşünemiyor muyum, annesi ve velisi benim, dikkatini çekerim >=
gibi :)
****
Tabiki bu yoncamızı sahiplenme duygusundan ileri geliyor...
Biz biraz abartıyoruz sadece...
Bazen acıyorum oğluma :P

Neyse, bunun ilgili alatacaklarım var daha ama sonra,
okula geç kalmayalım değil mi :)

20 Mayıs 2010 Perşembe

Biri bana anlatsın, Oğluma anlatsın !!!



Şu an delirmek üzereyim,
müthiş gerginim >=I
****
çok merak ettiğim birşey var
Çocuğu olan herkes benim gibi donudurma savaşı yaşıyor mu ??
Lütfen biri bana bunu anlatsın
güneşi gördüğünden beri
her gün ama her gün düzenli olarak dondurma krizi yaşıyoruz
şu an yanımda ve bana
deepfreez deki dondurmalardan birini yemek için yalvarıyor
Allahım bana yardım ettttttttttt :(
artık iyice delirdim
çok ciddiyim müthiş gerginim

donndurma faydalı evet
bunu bende biliyorum fakat herşeyin fazlası zarar
diyorum da anlamıyor ki !
Göz bebekleri büyüyor resmen dondurma yerken
ciddiyim
göz bebekleri büyüyor :S
zevkten köşe oluyor :S

her konuda otoritemi bozmayan ben
yasaklardan taviz vermeyen ben
konu dondurma olunca savaşı kaybeden oluyorum

offf yaa :(
yazın gelmesinden nefret ediyorum
DONDURMAAAAAA
DONDURMAAAAAAA
ay yeter !!!

Siyah akar Zonguldağın deresi








Siyah akar Zonguldağın deresi;

Yüzkarası değil, kömür karası;...

Böyle kazanılır ekmek parası.



Zonguldak'ta göçük yaşanan maden ocağında yapılan çalışmalarda 28. işçinin cesedine ulaşıldı. Madende mahsur kalmış olan 2 işçiye ulaşmak için çalışmaların sürdürüldüğü ifade ediliyor. İlk teşhis karbonmonoksit zehirlenmesi... ÖLEN İŞÇİLERİMİZE ALLAH'TAN RAHMET, YAKINLARINA VE MİLLETİMİZE ...BAŞSAĞLIĞI VE SABIRLAR DİLİYORUM.

19 Mayıs 2010 Çarşamba

evlilik heyecanımız :)


Heyyyyyy !!

kayınpederim evleniyor :)

kayınpederim yarın evleniyor,
biraz mutlu olmakla birlikte birazda burukluk var

kayınvalidem vefat edeli 3 yıl oluyor

ve kayınpederim yarın evleniyor....


aynı yastığa baş koyulmuş acısıyla tatlısıyla 35 yıl
35 YILLL

söylenirken ne kadar kısa ama dolu dolu yaşanmış 35 yıl
hayat çok mu acımasız ya da çok mu adil bilmiyorum
bir kapıyı kapatırken bir kapı açılıyor
ve insanlar açılan kapıya girerken kapattıkları kapıları düşünmüyorlar sanki

bu biraz özel olacak;
kayınpederimle kayınvalidem çok iyi anlaşan iki çiftti
ikisini de çok severim Allah babama uzuuuun bir ömür nasip etsin

fakat gördüm ki mutlu yılları 3 yıllık mutsuzluk ve yalnızlık
yeni bir arayışa itiyor
bu kadar çabuk atlattığı için sevinilmeli mi
ya da üzülüp kırgın mı olmalı bilemiyorum

vefasızlık mı
ya da ölenle ölünmez hayat devam ediyor mu bunun adı bilemiyorum

fakat bildiğim birşey var ki o da babamın çok mutlu olduğu
ve laf aramızda 20lik delikanlı gibi heyecanlı :)

düşündümde, yeni kayınvalide adayımız gelinlik falan giyse
böyle nikah masasında ayaklara basılsa fialan
çiçekler atılsa

ay ne güzel olurdu

çok eğlenirdim eminim :)

Canım babacım
öz babamdan ilerisin bana

Allah sana uzuuun bir ömür ve ve bu ömre sığacak kadar gülücük versin...

SENİ SEVİYORUZ....

Ne yapsak... ne yapsak...


Evet, ilk yazımı yazdım üzerinden iki gün geçti. Kendimden başka okuyan olmasa da yine dayanamayıp yazacağım sanırım.

Bu gün çok erken uyandım, okulda 19 Mayıs kutlamaları vardı,
( ne yalan söyleyeyim canım hiç gitmek istemedi )
ama oğlumu götürmem gerekiyordu mecburen.
Bu yüzden sabah 8 gibi uyandık, birlikte kahvaltı yaptık
tost ve meyve suyu atıştırıp atlayıp arabamıza çıktık evden
okula geldiğimizde yine her zamanki gibi şiirler okunuyordu,
ilk öğretim üst sınıfları yazılar okudu, günün anlam ve önemine binayen
oğlum mu? oğlum okumadı :) o daha ilkokul 2. sınıfta.

Neyse bu şekilde küçük bir etkinliğe katılmış olarak
ve hangi arada elimize tutuşturulduğunu anlayamafığım bayraklarımızla eve döndük.
Şu an oğluşum suluboya resmi yapıyor
tatilin keyfini çıkarıyor :)

****

Bu gün yine Eskişehir kapalı ve soğuk sayılır
buna rağmen benim akşam deli gibi piknik yapasım vardı

biryerlere gitmesek bile hiç olmazsa bahçemizde
demiştim ama....... :(

o da olmayacak gibi çünkü sanırım yağmur yağacak gök gürlüyor şu dakika

ne yapsak, ne yapsak....

oğlumu da alıp sinemaya mı gitsem
Ejderhanı Nasıl Eğitirsin filmini bir kez izledik oğlumla sinemada
tekrar mı izlesem, çok sevmiştik
alırız big boy mısırlarımızı :)



hmmm, evet bu gün bişeyler yapmalı

ama ne????

18 Mayıs 2010 Salı

domates biber patlıcan

Bu gün Eskişehir soğuk biraz
sanki yağmur yağacak gibi kapalı bulutlu bir hava var, keşkeyağsa...

az önce semt pazarından geldim
bahçem için fideler aldım :)
domates, salatalık, biber
ve bir de fesleğen aldım
akşam üstü ekeceğim bakalım olacaklar mı :)


********
yeni birşeyler yapmak çok güzel, bişeyler yapıp başarılı olduğunu görmek
meyvelerini toplamak (sebzelerini) çok güzel bir duygu
sırf ilgilenecek bişeyler olsun diye bunu bu yaz yapmayı çok istedim
toprağı kazdım küçük fidelerimi ekeceğim yerleri ayarladım,
iş sadece ekip sulamaya ve büyüdüğünü izlemeye kaldı
kimbilir belki olurlar ve ben arkadaşlarıma bahcemden topladıgım sebzelerimle
kısırlar çeşit çeşit salatalar yaparım :)
hayat güzel ya, vallahi güzel....